Välkommen!

Bus-ungar på besök!

Publicerad 2013-01-20 19:36:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vilken trevlig dag.. två busungar och Angelica har varit på besök.. ett himla ståhej och höga ljunivåer, men guuud så charmiga, vi träffas ju inte så ofta nu som förr eftersom mamma och pappa flyttat.. Fick charmiga fina bilder på dom små liven!
 
En otroligt vacker bild på denna gosse.. om jag får säga vad jag tycker! Underbar! Hans egen kommentar var att han hade ju handen i ansiktet.. haha, men så fort jag skulle ta kort och han var beredd så var handen där!
 
Kan man annat än smälta till detta leende?!
 
Pojken med läderlappen.. eller som han själv säger.. ödle-lappen.. haha
 
Bus-tjej nummer ett! Gud vad vi sjungt och skrattat!
 
Jag är förundrad över hur barnen kände sig hemma direkt även fasst vi inte setts på lääänge, ända sedan flickan var en liten vacker bebis!
 
Riktigt kram-go tjej som riktigt mös in sig med huvudet på sne runt halsen och bara kramades när man tog upp henne och kille full av energi och spindelmannen!
 
Barn är underbara, öven fasst dom ger lite extra huvudvärk, men det är de värt!
 
Tack Angelica för underbar eftermiddag och fantastiskt fina blommor (som jag inte hunnit ta bilder på ännu)
 
 
Nu är det slapp i soffan som gäller och kan ni gissa vad vi tittar på? Jo desperat housviwes ;) Haha.. mammas och min serie nu, vi beställde just säsong 2 som förhoppningsvis, om det blev rätt, kommer till mamma och pappas adress nästa vecka :D
 
Om 1½ timme kommer min älskling hem, snacka om att jag ska krama ihjäl honom typ ;)
 
Kram på er!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela