Välkommen!

Fick brev från sjukhuset..

Publicerad 2013-01-16 09:31:58 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Igår damp det ner ett brev i brevinkastet från sjukhuset... En räkning tänkte jag och öppnade, nejdå det var en remiss, började läsa lite nogare och märkte då att det var ombokning av det jag egentligen skulle på idag, så därför ligger vi fortfarande hemma.. Skönt iof!

Men lite typiskt att mamma precis hade pratat med min ortoped om att jag skulle på detta och undrade så de var ok med foten, vilket det var.. Så det var ju bra tyckte vi men sen kom de brevet haha.. Aka bara att vänta tre veckor till!

Men på torsdag åker iaf gipset, men vad läkaren sa igår så kommer jag troligen.... (får se på torsdag vad han kommer fram till) .. Men troligen kommer jag få någon stabiliserande stövel att gå med, vi får se vad som händer!

Men att jag inte lyckas gå helt på foten utan kryckor ännu var inget som förvånade honom och han förstod det, skönt!

Ska bli skönt, men skrämmande att ta bort gipset i morgon! Det har börjat klia så mycket nu senaste dagarna, blir galen! Tur det inte kliat såhär under hela tiden iaf :D

Blev ett rätt tråkigt inlägg, men nu ska jag kramas med min sovande sambo som jag tror vaknar Alledes strax!

Gomorrron på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela