Välkommen!

Tomheten!

Publicerad 2013-01-18 08:52:00 i Kärlek är vackert!

Åååhhh, så tomt det kommer att bli nu när Andreas är  borta hela helgen, särskilt om kvällar och nätter eftersom vi inte är borta så från varandra särskilt ofta!

Får sova med varandra på söndag-natt iaf, sen drar jag nog mig nog iväg en vecka nästan..

Min pojk, saknar redan bara av vetskapen att inte få gosa med honom om kvällarna!

KÄRLEK!

Fick nyss ett sms iaf att han nu satt på tåget och att han älskar mig såååååååå mycket och en bild.. underbara underbara sambo och fästman!

 

 

Kommentarer

Postat av: Kent Agent

Publicerad 2013-01-18 09:36:24

Kärlek är fantastiskt och du är såå himla underbar hoppas du får en härlig helg i väntan på bättre tider tihi 😉 älskar dig så!

Svar: Kent Agent! Du är för underbar, du har gjort min dag.. såå glad ;)Joda, helgen blir nog bra, men tror din blir bättre.. du bara roar dig du <3 Älskar dig också! <3
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela