Välkommen!

Morgon- mys i soffan <3

Publicerad 2013-01-24 09:13:54 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Stackars mamma har varit uppe halva natten med lilla Doris! Men nu är jag uppe och Doris var snabb med att ta sig till mig och upp i min famn :) morgon-mys!

Nu ligger hon på kudden som jag lätt henne att ligga på, så nu ligger hon bredvid mig på rygg, för första gången!

Idag blir det en bak-dag! Moster var ju här igår och åt upp kakorna jag bakat, skrattar, tydligen hennes favoriter.. Ler.. Så idag blir de att baka nya och mamma ska baka lite också!

Vid 19 kommer mammas kompisar och dotter, jag har inte träffat dom på mååååång år så det ska bli trevligt, deras dotter som är frisör ska klippa mig och mamma, spännande :D

Nu ska jag se om de finns något att slappa till på tv:n innan det är dax att börja baka!

Vi hörs!

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2013-01-24 10:03:49

Det är som att skaffa barn på nytt :)
Varför var hon uppe med henne halva natten? :) Hoppas allt är bra med dig. kram

Svar: Hehe.. jo de är ju det.. som sagt, smatt skaffa barn på nytt och hon ville inte sova, därför blev det att vara uppe! Kram
TucciT

Postat av: mimmi

Publicerad 2013-01-24 17:17:23

Åhh så mysigt med lilla söta valpen.Ligger de så på rygg så är det ett tecken på att de är trygga och lita på er :-).Helt bedårande är hon.

Svar: Tack :) Visst är hon söt det lilla knytet.. helt underbar :)
TucciT

Postat av: Elin

Publicerad 2013-01-29 10:25:37

Egentligen ska man låta dom vara, så man visar att det är sova man ska göra :) Ha dom på ett litet litet område under natten. :)

Svar: Klart att dom har henne på ett litet område på natten.. honhar en "hage" som hon sover och är i på nätterna..
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela