Välkommen!

Myst ner mig i sängen..

Publicerad 2013-01-19 10:05:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hallå där! Gomorgon!
 
Precis myst ner mig under täcket sittandes i sängen igen efter att ha fått i mig lite frukost.. Mamma ligger i vardagsrummet och snarkar lite gott, så idag får hon faktiskt sova ut lite..
 
Det var en tom säng jag fick sova i inatt.. ingen Andreas att bli kramad av.. som tur var så fanns han i telefonen innan jag somnade och hans kudde fanns att krama <3 Men har sovit ganske så gott ändå faktiskt, även om jag ska erkänna att det var lite tårar innan john blund infann sig helt..
 
Det var mycket tårar igår, jag är så sjukt less på att inte kunna gå, känns som jag inte ens kan komma ihåg hur man gör.. men det kommer, det vet jag, men jag är ruggigt otålig!
 
Idag vet jag inte vad vi ska göra, blir väl lite desperathousviwes igen och kanske nån Irene Huss.. ska gå ut i köket om en stund och börja koka lite tomtegröt som vi kan äta sen, jag till förmiddagsfika och mamma till frukost ;)
 
Imorgon kommer iaf Angelica med familj.. ska bli myys!
 
Över för nu.. ska läsa lite på nätet och se om det hänt nåt ute i världen! Det var rätt skönt att sitta här så det kommer jag nog göra en stund till ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela