Välkommen!

Nästa helg kommer min mamma <3

Publicerad 2013-01-13 11:47:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Snart är denna helgen också slut, tiden bara rinner iväg och jag längtar INTE tills nästa vecka.. mycket nerver står på spel och jag är inte mig själv.. jag är sur och otrevlig, ledsen, stirrar i tomma intet.. men jag har också en sabo som gör mig lycklig! Han finns här och stöttar mig, han kommer vara med mig på sjukhuset nästa vecka och som han säger: Tillsammans så klarar vi detta också!
 
Visst tror jag på min sambo, men tyvärr hjälper det inte mot all oro, men visst tröstar det och tar bort lite av oron, för stunden iaf.. sen kommer det tillbaka igen och allt börjar om!
 
Vill vara glad tillsammans med Andreas, vill inte må såhär dåligt och vara orolig, men allt ordnar sig väl till slut, men att vara såhär sur och tvär pga mina känslor är INTE roligt.. men snart, snart, snart så är det nog över.. får vi hoppas.. kan ju alltid hoppas på att proverna inte visar på det som tros.. kanske har dom sett fel?! Jag vill kunna hoppas på det..
 
Torsdag blir jag av  med gipset.. underbart men också det lite skrämmande..
 
Men sen på fredag, då åker Andreas iväg till sthlm över helgen och jag har fått "tvinga" upp min mamma till mig att "sitta barnvakt åt sitt eget barn".. ända sättet vi kunde lösa det på tyvärr, vet ju att dom har massor att göra den helgen egentligen.. men pappa stannar nog hemma och fixar och mamma kommer hit och tar hand om mig! Vi ska ha en riktig tjej-helg.. en underbar sådan! Slappa och mysa!
 
Precis kommit ut ur duschen typ, så antar att det är dax att gå och föna till håret och fixa mig lite.. sen blir det ut en runda, passa på medans det är bra skottat.. hoppas hoppas hoppas INTE att det kommer mer snö nu! Vi ska iaf bort till citygross och shoppa lite, sen får vi se vad vi hittar på resten av dagen.. något blir det ju alltid!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela