Välkommen!

Oj, stygnet har BARA suttit En Månad för länge!

Publicerad 2013-01-18 13:54:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

 
Suttit här med våt handduk runt foten för att lösa upp och få bort den torra huden, skulle börja torka bort lite hud och upptäcker ett stygn, dessutom ett nytt snitt bak på hälen :O Ett snitt vi inte ens visste om att det fanns och som dom missat, baara med ett stygn iof men ändå.. det sökte mig när jag hittade stygnet! Usch!
 
Men det är ju tur att min älskade mamma är här, så hon plockade stygnet och har smörjt foten, så nu är den fin igen.. eller finare iaf ;)
 
 
Verktygen färdig steriliserade och klara att användas! Min mamma är duktig hon medans dottern blev lite svimfärdig när jag möttes av två blåa trådar i hälen.. haha
 
Men det gick jätte bra och lätt att ta bort stygnet, så det var ju ingen fara, dessutom har jag ju ingen känsel där typ heller så..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela