Välkommen!

På fredag får jag fin besök!

Publicerad 2013-01-30 16:19:00 i Vänner har en stor betydelse!

Åh vad jag är lycklig för det! inte träffats på två månader typ, alledes för länge! Men på fredag så kommer Caroline och pojkarna på besök! Hoppsa verkligen att det blir av nu så att det inte blir inställt igen..
 
Jag saknar dom nåt otroligt!
 
Caroline, min fina syster.. Lucas, den underbara pojken som direkt kommer rusa till våra fiskar och undra vart Andreas är.. Isac, fantastiska gudson, han har och kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta! Jonna är ju så stor nu så hon går i skolan, så tyvärr kan hon inte följa med denna gången men jag hoppas att jag får träffa henne snart iaf! Och Thomas, han är väl antingen på Lidl eller hemma och städar eller fixar med nåt annat.. det är där vi brukar hitta honom ;)
 
Ja, som sagt.. jag ser fram emot fredag med mysigt sällskap! Är ju inte allt för ofta tyvärr..
 
Jaa.. ni ser ju själva vem som är Lucas favorit <3 dom två och bus.. det är inget att leka med det ;)
 
Isac han är bara så mysig och go!
 
All kärlek till denna familjen! Nästa gång hoppas jag vi kan ses allihopa och skratta och ha kul igen! Vi saknar er!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela