Välkommen!

Skönt att vara hemma.. men..

Publicerad 2013-01-28 12:37:46 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Men.. det är tomt och tyst, även fast kattern har sina små rejs här ;)
 
Men det är iaf skönt att vara hemma och kunna plocka lite smått och fixa.. vetskapen om att man får träffa Andreas om kvällarna gör en ju också gladare! <3
 
Får ryck på mitt humör snart, som en jävla berg o dalbana och jag kan inte styra.. blir galen! Förlåt till er som jag gör ledsna, försök och inte ta åt er, särskilt mamma och Andreas! Jag menar inte så illa som det låter! det räcker med ett litet ord fel eller en liten sak som blir fel (i mitt tycke) så blir jag ledsen och besviken och säger det.. inte likt mig, men hoppas det ska upphöra igen när jag slutar med morfinet!
 
Just nu sitter jag bara i soffa, försöker slappna av, äta ett äppel och lyssnar på musik! Har precis plockat och städat i badrummet.. så nu var det dax för lite pause och frukt tyckte jag!
 
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela