Välkommen!

Vilken fantastisk kväll!

Publicerad 2013-01-21 08:55:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Igår kom min kärlek hem, massor av mys.. käkade goda julskinke-knäckebröd när han kom hem.. förståss så blev det härliga pussar och kramar innan <3 Sen var det rakt i säng, klockan var ju ganska så mycket tyvärr och jag, jag var trött som jag vet inte vad.. ögonen gick i kors på mig! :P
 
Fantastiskt underbart var det att få somna i Andreas armar, jag har sovit precis hela natten fram tills dess att han gick till jobbet.. vilken känsla, det händer inte ofta kan jag lova er..
 
Idag blir det att packa, för vid (troligen) 18 så kör Andreas ner mamma och mig till tåget som ska ta oss till Skåne-land! Tungt att lämna Andreas igen, men roligare att sitta nere hos mamma och pappa om dagarna än att sitta här ensam medans Andreas jobbar ju..
 
Så.. idag står det på chemat:
*Packa
*Duscha
*Laga lunch (kroppkakor)
*Se lite Desperat Housviwes
*Laga middag (korvstråganoff och ris)
*Sotera kylen
*Åka tåg
 
Detta kommer nog bli en bra dag! Ska testa åka tåg i rullstol för första gången, spännande detta :P
 
Nu blir det att surfa runt lite i väntan på att mamma ska vakna, hinner nog lägga fram lite som ska packas ner också :)
 
Hörs senare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela