Välkommen!

Dejt vid havet!

Publicerad 2013-07-04 11:33:00 i Kärlek är vackert!

God förmiddag ina läsare :)
 
Igår hade Andreas och jag en mysig dejt på Öland vid havet.. riktigt mys.. vi satt och tog fina bilder och skrattade, mös och käkade macka och drack gott.. ute på stenarna vid havskanten vid en brygga.. riiktigt mys vill jag lova, precis lagom varmt också.. inte så man frös och inte så att man svettades, perfekt helt enkelt :)
 
VI hade gjort goda mackor som vi hade med oss..
 
Min äkta kärlek, älskar honom sååå, min söt-nöt <3
 
Mys på hög nivå!
 
Konst!
 
Finaste pojken man kan hitta, tycker synd om alla tjejer som inte fick denna pojk, men vet ni.. han är MIN <3
 
 
Smygreklam!
 
Therese konst ;)

Andreas ville såklart också ta kort på sin kärlek ;)
 
Tack älskling för en riktigt mysig "dejt".. tillsammans är vi grymma <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela