Välkommen!

Den är så mysig!

Publicerad 2013-07-31 06:29:57 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Den där morgon kramen och pussen Andreas ger innan han ska åka till jobbet, den är bara sååå mysig!

Varit på toa och sen tagit mina värktabletter, så nu är jag nerbäddad igen i hopp om att somna en stund till medans tabletterna värkar, för det mesta mår jag iaf liiiite bättre när jag vaknar igen då :)

Måste bege mig iväg och träna idag.. Det är verkligen ett måste! Sen fixa klart här hemma så vi får det fint och prydligt igen.. Skruva ihop lite stolar till köket kanske :D

Det finns massor att göra, känns som man aldrig blir riktigt färdig :/

Känner mig dock väldigt trött men ändå för pigg att kunna somna just nu :/ jobbigt läge.. Men jag får göra ett försök iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela