Välkommen!

Det var skönt!

Publicerad 2013-07-31 13:42:15 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hemma och genomblöt av allt regn, men jag tog mig iaf ner och tränade hos sjukgymnasten! Det var skönt, men jobbigt.. dock fick jag inte igång gåbandet så de blev rätt kort träning idag, kanske går dit en runda redan i morgon igen, vi får väl se!
 
Nu ska jag passa på att dona här hemma tills Andreas kommer hem, jobba över idag igen.. men jag börjar ju bli rätt van måste jag säga..
 
Tråkigt med allt detta regn, men det behövs verkligen.. och dessutom blir det ju roligare att vara inne och fixa då, det är ju rätt jobbigt i värmen eftersom denna lägenheten blir fruktansvärt varm.. men nu är det rätt lagom, så gäller att passa på.. får dock se hur mycket jag orkar och hinner till ikväll när Andreas kommer hem, men lite ska jag väl iaf hinna..
 
Nu ska jag ta och skriva ner vår matsedel i ett inlägg till er.. sen får jag väl sätta igång, kommer mer foton på lilla Lowa också.. men seeeeen, seeen MÅSTE jag resa på mig igen och fixa med saker.. hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela