Välkommen!

Fåglar!

Publicerad 2013-07-05 15:20:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

På Öland härromdagen när vi hade picknick så var det lite fågar där.. och självklart var jag framme med kameran, Andreas hjälpte mig att locka dit fåglarna ;) Sen var det bara att klicka och tro de eller ej, jag fick en del riktigt bra foton.. titta här.. hur snyggt är inte detta? Jag bara ÄLSKAR det.. är sååå otroligt nöjd med denna bilden..
 
 
Vackert..
 
 
Haha, denna fågeln var lite elak.. kolla in som han skrämmer iväg den andra för att få lampan för sig själv! Monster ;) Lägg även märke till fågelns stil när han landat på lampan, haha jag tycker den är rätt bra ;)
 
 
Också en fin bild..
 
 
Haha, denna fågeln pratade väääldigt mycket, skrek gjorde han.. :P Länge och mycket!
 
 
Många stilar kan en fågel ha..
 
 
Jag är ingen fantast på fåglar direkt, men dom var roliga att ta foton på faktiskt :) Är så galet nöjd med vår kamera!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela