Välkommen!

Håret fixat..

Publicerad 2013-07-24 12:08:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Skönt att ha håret fixat, det är alltid det som tar längst tid för mig.. eller hmm de tar inte så lång tid längre men man vet aldrig hur det blir och om det behövs göras om, men jag lyckades idag igen.. skönt!
 
Sminket får vänta en timme till eller nåt sånt.. är ju så varmt och blir man varm i ansiktet och har smink så blir det inte fint till kvällen, så sminket åker på så sent som möjligt, men vi ska vara på stan vid 15.00 så det får bli en lättare sminkning idag..
 
Även bestämt kläder till kvällen, blir det vanliga, jeanskjol, linne, tröja, legging och gympadojjor.. blir ju att stå väldigt mycket ikväll så tar jag klänning så måste jag ha sandaler, vilket jag egentligen inte får gå i för läkaren ännu, så ingen bra kombination att ha det ikväll.. så det får helt enkelt bli lite "ledig" stil ikväll, tur att jag har "finare" stil på håret iaf ;) Skulle gärna vilja gå i fina klänningar osv varje dag, men har inga som passar med mina gympadojjor, så jaa, denna förbaskade foten ställer till det även i klädesväg :P
 
Jag längtar så tills jag kan gå obehindrat utan smärta och att halta.. kunna ha sandaler lite oftare och ja, helt enkelt kunna slippa ha ont och behöva hela tiden tänka på vad som blir bra för foten denna dagen..
 
Aja, jag skulle kunna snacka på hur länge som helst tror jag.. men ni får stå ut, ibland kan man behöva snacka av sig om onödiga och för er kanske obetydliga saker :P haha
 
Nu ska jag se ett avsnitt igen och ta det lugnt, gäller ju att spara på dom få krafter jag har så att jag orkar med eftermiddagen och kvällen sen! :)

Men lite nytta har jag faktiskt gjort, satt igång en diskmaskin, en tvätt och tork plus soterat all tvätt så det bara är att slänga in i maskinen efter hand sen... ;)
 
Kommer väl lite bilder sen, måste ju se till att komma ifatt nångång ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela