Välkommen!

Lammet och Grisen!

Publicerad 2013-07-16 10:04:00 i Vänner har en stor betydelse!

Tänkte inte skriva så jätte mycket, men bilder det kommer det iaf, från när vi var på Lammet och Grisen för nån vecka sedan.. en mycket lyckad dag!
 
Lilla jag innan vi skulle åka..
 
Eriksson och Åke åkte med oss i vår bil och det var väl klart att Eriksson också hade med sin kamera, så dessa bilder jag lägger upp kommer att vara blandade från hans och vår kamera!
 
 
I den andra bilen åkte Jessica, Stefan och Jonas.. men dom gillar väl inte riktigt lika mycket att vara med på bild, iaf inte Jessica, så därför kommer jag inte ha med bilder på henne.. så det är inte att jag struntar i det, utan med respekt för Jessica!
 
Jag körde.. som vanligt ;)
 
Vackert..
 
Lite reklam.. ;)
 
Maten var som alltid väääldigt god, det bästa av allt är att jag kommer få njuta av denna maten en gång till i sommar.. mumms.. längtar.. tihi
 
Sen gick vi upp på solterrassen och bara njöt och hade det allmänt trevligt.. vissa njöt kanske lite mer än andra ;) Undrar egentligen vad Eriksson tänker på.. jag tror jag vet vad, men det ska inte avslöjas här.. haha

Här har vi det ju iof svart på vitt, Eriksson, Man ska inte drömma så att det till och med avslöjas på bild ;) haha
.. tycker dessa bilder blev så roliga, vi skrattade som bara den när vi kom hem och såg dom.. haha..
 exakt samma bilder båda två men det finns nåt som skiljer dom åt.. ser ni vad? :P
 
Slapp med fin natur <3
 
Det är väl detta som kallas konst? ;)
 
Ett kort kan jag väl bjuda på på Jonas.. hoppas inte du tar illa upp av det?
 
Snyggingarna Stefan och Andreas ;)
 
Coola killar :P
 
Terrassen är såå mysig!
 
Min kärlek, den absolut finaste! <3
 
Eriksson var glad.. :D
 
Sen blev det super smaskig efterätt också.. mumms!
 
Någon som vet varför man hamnar upp och ner i skedar? :O
 
Lilla jag...
 
Andreas är lite avensjuk på Erikssons objektiv, men lugn älskling, snart har vi ett sånt också ;)
 
Finaste och underbaraste människa jag vet! Jag är såå kär i denna underbara pojk!
 
Jag utanför resturangen..
 
Eriksson skulle få ett fint kort på Andreas och mig, jag vet inte riktigt hur detta gick.. men roligt blev det ju iaf ;P 
 
 
 
Okey, två bilder blev faktiskt bra när Andreas väl fattade att Eriksson skulle ta en fin bild på oss tillsammans ;) Synd bara att jag gör så kontig min på ett av dom :/
 
Avslutar med fina bilder på solnedgången som Eriksson tog medans vi andra spelade minigolf (Andreas lyckades göra ban-rekord denna kvällen också).. som sagt, mycket lyckad kväll! Tack alla inblandade!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Mamma till Eddie & Wilton

Publicerad 2013-07-16 10:23:42

Härlig kväll ... Och vilken fin klänning du hade nästan som en bröllopsklänning :0) Fast du har alltid så fina kläder och hår uppsättningar ...

Svar: Ja, de var erkligen en härlig kväll! .. Tack så mkt, fick den av Andreas när vi var i stockholm, jag bara älskar den.. letat som en tok efter annan färg men dom är slut överallt :( .. Tack vad kul att höra! Jag försöker se fräsch ut fast man inte mår så prima jämt...
TucciT

Postat av: Jonas

Publicerad 2013-07-16 14:55:31

Lugnt lägg du upp bilder;P

Svar: Haha, bra bra då vet jag att de är OK att lägga upp bilder på dig, men denna gången var det inte så många.. Jessica däremot lägger jag inte upp på :)
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela