Välkommen!

Mys!

Publicerad 2013-07-18 08:07:35 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Så mysigt att ha bror och David här på besök ♥
Dom kom redan igår kväll och vi hade en super mysig kväll med middag vid vattnet (dock inte så bra resturang men mysigt ändå) sen minigolf och sen hem och spela kort.. och det avslutades med en runda Yatzy med tända ljus i mörkret på balkongen med David medans dom andra sov!
Kan de bli bättre?
Idag väntas sjukhus för mig, ska göra synfältsundersökning.. TRÅKIGT men nödvändigt och så ska jag nog försöka ta o träna lite också så har jag gjort det för denna veckan :)
Sjukgymnasten var snäll och gick med på att jag får gå o träna när jag vill nu i 4 veckor till, jäötte skönt eftersom jag mår bättre av att inte ha en bestämd tid och att jag måste, för då blir jag stressad och får huvudvärk, så detta passar mig perfekt, att bara gå dit när det passar helt enkelt, så idag får det bli en runda efter sjukhuset tror jag, om det inte tar alledes för lång tid där, det vet man ju aldrig..
Bror gick och la sig i min säng nu, David sover.. jag sitter här, som ni märker ;)
Ska väl ta o uppdatera med lite bilder igen sen, så jag kommer ifatt lite.. tihi, tyvärr tog jag inte med kameran igår då vi bara skulle spela minigolf egentligen, men nu blev det ju resturang och allt så kameran skulle varit med, men men dom ska vara här många dagar nu så jag hinner nog ta foto ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela