Välkommen!

Önskar att jag kunde sova lite längre..

Publicerad 2013-07-15 08:25:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Redan varit uppe i över en timme.. och nu är klockan 08.19.. önskar att jag fortfarande sov, men efter tre veckor med älsklingen bredvid mig så kändes det väldigt tråkigt att vakna och han hade redan åkt iväg till jobbet :( Känns otroligt ensamt, men dock lite skönt.. jag mår inte prima så lite lugn och ro skadar inte..
 
Åkt på en förkylning tror jag, eller är det bara för att jag kommit hem och bytt miljö plus katterna.. får ge de nån dag och se.. men hoppas att det släpper snart, det gör ju inte direkt så att man blir piggare!
 
Tre underbara veckor har gått och vi har hittat på en hel del under Andreas semester, såå underbart att ha så många veckor tillsammans.. uppskattas verkligen! Han är den absolut underbaraste <3
 
Vi har hunnit med Öregrund, Stockholm, Göteborg, Skåne och Danmark, så vi kan inte direkt klaga :)
 
Nu pep ugnen, meningen är att jag ska gå och göra lite frukostbullar så jag får i mig lite frukost.. men jag orkar verkligen inte, sitter här och kan knappt ha ögonen öppna.. så det får nog bli lite vila först.. gör ju ingen skada att ugnen står igång en stund :)
 
SKa uppdatera med lite bilder o så senare..

Kommentarer

Postat av: Mamma till Eddie & Wilton

Publicerad 2013-07-16 10:04:18

Låter som en underbar semester med massa roliga utflykter

Svar: Jadå, de har varit riktigt härligt, synd bara att Andreas semester är slut nu..
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela