Välkommen!

Pappa!

Publicerad 2013-07-25 09:08:21 i Familjen betyder allt!

Min pappa är den underbaraste och lugnaste som finns!
 
Tror ni han är lycklig, hans svärson älskar fiskar vilket också pappa gör ju.. och nu så har vi skaffat en systemkamera så nu kan även pappa visa sitt andra intresse för oss, nämligen fotografera!
 
Pappa och jag har alltid haft mycket saker vi gillar båda två, jag har alltid följt med pappa mycket när jag var mindre, kolla motorcyklar, kolla flygplan, vara med och modellflyga, fiska m.m .. inget av dessa sakerna kan jag mycket om, men jag tycker att det är kul att kolla på och komma iväg med min pappa och han blir så glad då..
 
Men som sagt, just nu är han nog väldigt glad att få lära oss lite om systemkameran, dock berättar han så himla mycket så jag hänger inte med på ens hälften.. men men de kommer väl.. <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela