Välkommen!

Sista bilderna från skåne-vistelsen!

Publicerad 2013-07-25 17:22:00 i Familjen betyder allt!

Tror ni mamma trivs med sina två underbara svär-söner? ;)
 
Okey, jag tänker inte ens yttra mig, men David.. byta karriär till modell? ;)
 
Kram-kalas när bror och David ska påbörja sin "resa" till Tyskland.. men ingen var ju gladare än oss när dom kom tillbaka igen ;)
 
Mamma och David!
 
Vi avslutar med två bilder på den mest fantastiska mamma som jag vet <3
 
Tack för en trevlig vistelse!

Kommentarer

Postat av: Emma Mamma till Eddie och Wilton

Publicerad 2013-07-26 10:29:10

Härlig tomt dom verkar ha till huset ...
Och håller med han skulle verkligen bli modell utseendet har han verkligen för det ...

Svar: Jovisst verkar tomten mysig, den är mysig och härlig rättare sagt :)
Haha aa jag menade ju mer kanske på stilen han står och gjorde piruett och allt, mest för att umma sig för att jag var som en papparatsi med min kamera överallt.. haha, men visst har han utseende!
TucciT

Postat av: Emma Mamma till Eddie och Wilton

Publicerad 2013-07-26 10:48:00

Ja precis men han ser ut som en modell ändå :0)

Svar: hehe
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela