Välkommen!

Städa Städa..

Publicerad 2013-07-29 10:55:37 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Städa städa varje måndag också varje jul, det tycker jag är kuuul ;)
 
Näe inte direkt kul, men det är välbehövligt och hur ska man annars slå ihjäl en dag som inte blev som man planerat?! :P
 
Skulle åkt till Elin idag.. men Lowa visade sig ha feber idag på morgonen, så vågar inte chansa på att åka dit eftersom jag är så känslig, men troligen är det bara att hon fått för lite sömn inatt.. vi får hoppas på det, de lär ju visa sig under dagen och är det så att det bara är sömnbrist så kommer jag att åka dit i morgon istället! Det är sååå jädrans typiskt att det alltid ska komma nåt ivägen när vi ska ses.. man blir ju lite smått trött på det..
 
Så istället för att åka till Elin så började jag plocka här hemma.. har precis tagit en härlig dusch också, så Andreas slipper komma hem och lukta på en äcklig Therese.. hahaha, snäll jag är va? ;)
 
Får väl ta och fortsätta med min städning nu, så vi kommer iordning nån gång.. Andreas verkar ha rätt lite på jobbet idag så kanske till och med kan sluta tidigare med lite tur.. så det kanske fanns en mening med att jag skulle vara hemma idag trotts allt.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela