Välkommen!

Typiskt..

Publicerad 2013-07-27 14:53:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej hej på er!
 
Varit nere på Ikea en stund nu, Stefan var med oss också.. skulle byta våra stolar, men så var dom vi skulle ha självklart slut idag.. illa.. så typiskt när vi väl kom iväg.. men men, det blev lite kuddar till våra utemöbler och två burkar iaf, så vi gick ju inte helt tomhänta därifrån ;)
 
Just nu sitter Andreas och spelar FIFA, jag sitter här och så väntar vi på Stefan som ska komma tillbaka, sen blir det fika på nåt gott som vi bakade igår.. bilder kommer senare nångång, så jag tänker inte avslöja vad vi bakat, kan ju bara säga som såhär att jag  har aldrig sett/hört nån baka de förrut.. nu får vi hoppas dom blir goda också.. dock besviken på Eriksson som INTE vill komma och fika med oss.. han som var med och kollade igår när det bakades.. illa, bättring hörru grabben!
 
Får se vad vi hittar på resten av dagen.. fortfarande så trött, men i morgon tar jag sista pencillinen.. vilket ska bli ruskigt skönt, sen på måndag åker jag till Elin och Lowa.. UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela