Välkommen!

Weeiii

Publicerad 2013-07-15 15:20:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ikväll ska vi till Ikea för att troligen köpa bord och stolar till köket.. ÄNTLIGEN, hur länge har jag inte väntat på detta? tihi.. trött på att köket bara känns tomt och tråkigt, om vi köper det idag så ska jag skruva massa imon och sen hoppas jag Andreas kan sätta upp det innan torsdag då Emil och David kommer hit <3
 
Andreas verkar inte haft så lugn första dag på jobbet precis, han får börja med att jobba över lite idag och troligen ännu mer sen i veckan.. mycket tråkigt tycker jag, men det är ju tur att jag har en del att stå med denna veckan iaf.. imorgon är det träning som gäller och fixa här hemma och förhoppningsvis skruva möbler.. på onsdag så ska jag till familjen Elmgren <3 fantastiskt underbart att träffa dom, är alledes för länge sen.. sen på torsdag som sagt så kommer brossan och David och stannar till söndag.. är verkligen på tiden, dom har inte varit här på vääääldigt väääldigt länge.. dock har vi träffat dom rätt mycket denna sommaren faktiskt.. men man kan väl inte få för mycket av dom inte? ;)
 
Urk jag är sååå trött, skulle kunna sova en stund men bättre att sova inatt..

Kommentarer

Postat av: Mamma till Eddie & Wilton

Publicerad 2013-07-16 10:05:50

Härligt längtar tills den dagen man själv har vuxna syskon som man kan umgås med .. Alltid härligt med besök med ...

Svar: Jovisst är det härligt, men du umgås ju också med dina syskon :) Besök är alltid kul, så det ser vi fram emot.. :)
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela