Välkommen!

Hemma och har huvudvärk!

Publicerad 2013-06-27 16:19:17 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej på er!
 
Igårkväll kom vi he från Stockholm, har verkligen haft fantastiska dagar med bror och David <3 Mer om det kommer nog så småningom, men just nu är jag lite stressad.. i morgon åker vi nämligen till Götet..
 
Eriksson var här igår kvä'll när vi kom he så vi kunde äta lite tillsammans och spela lite kort.. samma sak blir det ikväll, men först ska han och Andreas ta en match i tennis.. så under tiden ska jag fixa lite här hemma men sen åker väl jag bort och kikar lite när dom spelar.. hoppas att min kamera har kommit idag som jag beställt, även varit och köpt mig en kameraväska idag.. UNDERBART.. im so happy ;)
 
Så idag är de lite stressigt med att packa upp och packa inför att åka igen, men vi stannar bara i Götet en natt så de är inte så mycket som ska packas som tur är :)
 
Ojojoj nu pep mobilen och kameran har kommit, såååå vi slänger oss i bilne och kör och hämtar den :D
 
Ha de gott sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela