Välkommen!

Jävla bil!!

Publicerad 2013-06-05 14:32:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Dah.. igår började varningslampan på batteriet i bilen lysa.. likaså idag, så Andreas har kollat den på jobbet nu och batteriet vill inte ladda sig, så troligen är det generatorn som är kass.. suck.. trötta mig jävla bil fan!!
 
Vi skulle ha åkt till skåne ikväll eller i morgon, men det blir inget med det.. så det får helt enkelt bli en hemma helg, funkar ju det också såklart.. men jag saknar min mamma och pappa :( <3
 
Hållt på här idag och plockat och städat och fixat i hopp om att hinna klart så vi inte behövde göra så mkt ikväll så vi kan åka när vi känner oss redo men senast imon på morgonen, men nu tappade jag ju lusten som ni kanske förstår.. har iaf fått en del gjort och det är finare än vad det var förrut.. får väl se om jag får tillbaka lite lust så att jag får lite mer gjort här nu innan Andreas kommer hem.. vi får se..
 
Men nu är Andreas iaf ledig ett par dagar.. ända tills måndag :D Så massor av tid att fixa och mysa.. nån som vill göra oss sällskap någon dag så bara hör av er.. vår dörr står för det mesta öppen ;) Alltid låst iof, men jao ni vet vad jag menar :P
 
Ska se ett avsnitt unga mödrar nu och sen ska jag nog försöka få lite gjort igen.. iaf hänga upp tvätten som jag tror snart är färdig och slänga in en ny :)
 
Ha en fortsatt bra dag, så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela