Välkommen!

Underbara sambo!!

Publicerad 2013-06-03 23:43:17 i Kärlek är vackert!

Haha sötare sambo!

Jag ligger och kollar på TV3 dokumentär på datorn i sängen och skulle bara gå på toa nu..

Då säger Andreas helt plötsligt "två" och sträcker upp två fingrar, jag frågade vad han menade och han sa igen "två" jag sa att du sover nog, "nej de är två öppna nu"..

Sen kollar han mot datorn, "det är två öppna på dokumentären" .. Kunde inte låta bli att le åt honom ..

Men han vaknade till och jag sa att han drömde nog något och ja de trodde han också sen sa han att han älskar mig och gav mig en puss och vände sig om..

Nu sover han gott igen :p kan lova att han ej minns detta i morgon <3

Vissa saker måste bara dokumenteras <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela