Välkommen!

Åh vad fint det blir!

Publicerad 2013-03-19 14:01:00 i Välkommen hem till oss!

Jag trivs så bra med att kunna plocka och fixa.. sovrummet blir ju bara sååå underbart! Längtar tills allt är så klart i hallen så jag kan börja plocka och fixa där också :D Ni ska få lite smakprov på saker i sovrummet sen.. men just nu sitter jag och tar det lite lugnt och tittar på "gravid i höga klackar", konstigt program men rätt underhållande.. hehe
 
Fick hem bilder igår som jag framkallat också, så nu ska jag få in lite nyare och finare bilder i mina ramar tänkte jag.. Vi (eller jag) älskar ju foto så här hemma finns det mycket kort att titta på på väggarna i olika ramar! Jag älskar det! Inte för att vara egenkär eller så, men det syns ju vilka som bor här när man kommer hit ;) hehe.. och det gillar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela