Välkommen!

Blä vilken huvudvärk!

Publicerad 2013-03-15 10:46:48 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Känns som huvudet ska sprängas.. men kanske inte så konstigt med tanke på den lilla sömn jag haft inatt.. har verkligen legat vaken flera timmar.. till slut så somnade jag om tills Andreas gick till jobbet sen har jag varit uppe :( Trött på detta nu! Det var verkligen problem me att somna om inatt så jag låg och läste tidningen på telefonen, kollade på program.. allt som jag brukar somna om av, men ikke.. tillslut fick jag varmande armar runt mig så då somnade jag väl efter 30 minuter eller nåt.. helt otroligt!
 
Svärmor har vart här och hämtat blommorna nu, så nu kommer de finnas lite mer plats :) Jag tänkte åka iväg och handla det vi behöver i helgen men kände nu att huvuvdet gör för ont så jag väntar till Andreas ska bowla i eftermiddag så får vi handla på vägen.. de var inte så mycket vi behövde iaf..
 
Ikväll blir det Irlänsk Lammgryta.. mumma! Den är oootroligt god vill jag lova :D
 
Gårdagen har börjat smälta in tror jag, eller är det bara så att tårarna tagit slut.. dom blev väldigt många igår och inatt så inte konstigt man fortfarande är slut.. men bara att kämpa på och ta nya tag :)
 
Saknar min Andreas, tur han ska gå tidigare idag.. ska bli otroligt spännande att få upp tapeten, tror det kommer bli skit läckert ;) Vill bara få ordning här så fort som möjligt så att jag kan trivas igen.. inte riktigt min starka sida att ha det såhär rörigt.. man tappar sugen att göra nåt alls när man ser det..
 
Nu ska jag slappa lite och invänta min härliga sambo <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela