Välkommen!

Det börjar likna ett hem igen..

Publicerad 2013-03-20 11:41:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Hej på er där ute som har en förmåga att vilja läsa min blogg, vilket jag såklart tycker är jätte kul, skulle dock vilja veta vilka det är.. men de verkar ni inte så pigga på att tala om ;)
 
Här hemma går det frammåt, jag ser golvyta igen vilket är ruskigt skönt i detta stök det blir när man får för sig att man ska göra om hemma..
 
Båda väggarna med tapeter är på plats och det blir verkligen kanoon snyggt, nu ska bara lite lister och sånt upp.. Jag är galet nöjd med tapeten, man får ett helt annat intryck när man kommer in i vår lägenhet nu.. underbart! Hatthyllan och skåpten är på plats, ikväll tänkte jag spika lite tavlor som jag vet vart jag ska ha eftersom dom suttit där innan vi tapetserae och passar väldigt bra.. så det får bli samma plats igen.. dock har jag nu satt in Egypten-bilder istället..
 
Vi fick även ut vår hylla i hallen igår så nu står den på plats också.. bara en tjej som ska komma och hämta stora byrån också så vi får bort den från hallen, sen kan jag börja inreda :) Ska åka och köpa en "blomm-hylla" idag när Andreas slutar jobba, så jag inte riskerar att dom tar slut för det vore väääldigt synd!
 
Idag blir det nog en rätt så lugn dag tror jag.. ska iväg och träna lite sen i badet, men annars så blir de bara att vara hemma och plocka och vila lite.. tills Andreas kommer hem o vi ska handla då förståss, men sen när han ska träna ikväll så stannar jag hemma och fixar med lite mat tänkte jag :) Tänkte han skulle få komma hem till en mysig lägenhet ikväll så jag hoppas jag har energin uppe och orkar plocka lite.. men sovrummet är iaf fint så där inne kan jag göra de mysigt och tända våra lyktor och så.. så man känner stämmningen i ett rum iaf :)
 
Hehe, nu hittade jag lite spik här som skulle funka till dom små ramarna jag ska ha upp på väggen.. så, nu får det bli att spika ;)
 
Kram på er!
 

Kommentarer

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-03-20 20:13:29

Jag heter Jenny, bor i Nybro. Bloggar själv, jobbar på en gruppbostad inom LSS. Har läst din blogg ett par år eller så.

Svar: ah. känner igen dig! Trodde dock inte du fortfarande läste men märkte de igår då du lämnade en kommentar :)
TucciT

Postat av: Jenny

Publicerad 2013-03-20 22:12:37

Visst läser jag fortfarande. Jag gillar din blogg.

Svar: Tack! Kul att höra :)
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela