Välkommen!

Det gick snabbt...

Publicerad 2013-03-19 12:54:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

1100kr har jag lagt ut på sjukvård senaste månaden, nästan exakt en månad tog det och nu har jag frikort, känns skönt att nu kunna ha gratis vård i nästan ett år :) Det värsta är att jag lagt minst lika mycket på mediciner.. det är minsjäl inte billigt att vara sjuk inte!
 
Precis vart hos sjukgymnasten, cyklade lite och tränade i en benmaskin.. men ska inte dit nu förrens efter nästa operation och träna.. nu ska jag satsa på badet tre gånger i veckan och träningen hemma, sen när jag inte får bada efter operationen, så ska jag börja träna hos sjukgymnasten på deras gym.. då kommer jag även få träna rygg och armar och sånt så de känns super bra :) Det ser jag fram emot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela