Välkommen!

Exakt en månad..

Publicerad 2013-03-11 12:25:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Japp, idag är det exakt en månad kvar till operationen.. och som det ser ut nu så ska jag för första gången opereras utan mamma vid min sida, Andreas kommer naturligtvis vara där såklart..
 
Känns lite nervöst, inte rädd för själva operationen, men sövning är ju inte min starka sida om man säger så.. den paniken jag har innan önskar jag ingen, men som sagt denna gången behöver jag inte vara lika rädd för alla smärtor efteråt, så vem vet kanske håller jag mig relativt lugn denna gången.. hoppas hoppas..
 
Ska säga till reda på torsdag när jag ska prata med narkosläkaren att jag är väldigt rädd och får panik vid sövning så jag behöver ha kanyl och lugnande när jag kommer på morgonen så underlättar det lite förhoppningsvis! Ju mer som är förberett, ju lugnare kan jag vara inför detta så därför gäller det att förbereda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela