Välkommen!

Jag hoppar över träningen idag också..

Publicerad 2013-03-15 07:44:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Kroppen behöver vila ut, så efter ressonerande med min kontakt på badet så bestämde vi att vi tar nya krafter på måndag, hon hörde att jag inte lät sådär super pigg.. jag tror som sagt kroppen säger ifrån att jag måste samla krafter och inte bara köra på med allt..
 
Så nu blir det en dag hemma, Andreas kommer hem tidigt också, så då ska han börja tapetsera i hallen, så vi kan få ut lite möbler där så allt slipper stå hullerombuller!
 
Andreas mamma och Anders kommer snart förbi och hämtar en drös med växter som vi haft här sen dom flyttade.. lite andra saker också.. men idag hämtas det äntligen och det känns skönt, blir vi av med lite så vi får mer plats.. dom har stått och tagit upp heeeela vårt skrivbord och sen saker i förrådet med.. så nu blir de lite fria ytor som kommer kännas underbart sen när vi får iordning här!
 
I Morgon firar Andreas och jag TRE år.. kan ni tänka er.. tre år.. otroligt! Vi ska ut och äta och sedan gå på bio.. myyyys.. så jag hoppas verkligen jag har lite mer krafter då :)
 
Nu ska jag se till att få i mig lite frukost så får vi se vad jag orkar sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela