Välkommen!

Klockan är 06.30 och här sitter jag..

Publicerad 2013-03-01 06:42:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vaknade för en stund sen och blev kramsugen så vände på mig och sträkte ut handen för att få tag på Andreas.. men sängen var tom.. vart är han? Tänkte jag.. kan väl inte åkt till bowlingen redan, dessutom utan att säga hej då.. yrvaken som jag var så funderade jag en stund till.. sen kom jag på att det är ju bara fredag idag.. han är ju på jobbet! Haha..
 
Det blev ett litet konstigt uppvaknande! Skrattar! Men nu är jag ju iaf uppe men tänkte ta och lägga mig i soffan en stund och se Sofias änglar.. sen efter det ska jag nog försöka komma igång och plocka lite här hemma så Ante kan dammsuga när han kommer hem sen..
 
Ikväll kommer nog Eriksson och spelar lite kort.. skoj! Så ska vi testa ny mat.. nämligen Stifado med färsk pasta och ost! Vi får hoppas det smakar fint!
 
Ska till sjukgymnasten idag också, sen med ner till bowlinghallen och se när Ante tränar lite.. kolla cykel ska jag göra också.. ja, det är en del som ska stås med idag.. så lite energi hade ju inte varit fel direkt..
 
Vila nu till Sofias änglar innan det är dax att sätta igång som sagt, kommer dock inte gå direkt snabbt idag, då foten har ont sen träningen igår.. så den behöver vila den också..
 
Vi får se hur dagen blir helt enkelt! Men jag skriver nog mer senare..

Kommentarer

Postat av: Eriksson

Publicerad 2013-03-01 16:04:10

Oj, ska jag utsättas för ytterligare ett mat experiment! :P

Svar: haha de var meningen, men lev ju inte så nu.. men på söndag ska du få utsättas för det igen :D
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela