Välkommen!

Mycket att se fram emot nu!

Publicerad 2013-03-21 17:08:45 i Vänner har en stor betydelse!

I morgon bitti kommer min älskade gudson och självklart hans mamma och storebror också <3 Ska bli otroligt härligt att ha dom här lite.. de blir fika och paket till Lucas som fyller år idag såklart!
 
På eftermiddagen imorgon vid typ 13.30 nånting så kommer Jenny och lilla Emrick hit också.. det ser jag också fram emot mycket.. jag har ju inte träffat lilla Emrick sen han föddes så det ska bli mycket härligt, sniffa lite bebis ;)
 
På lördag kommer guddottern och hennes mamma och hälsar på medans pappa och storebror är på barnkalas.. ååh, vad jag längtar! Saknar dom enormt!
 
Denna helgen kommer bli en bra helg känner jag.. någon dag måste vi såklart ha spel-kväll också, ska höra med Andreas ikväll vad han tycker.. imon kväll eller lördag.. de är frågan ;)
 
Åhh vad jag älskar mina vänner!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela