Välkommen!

Operationerna tar aldrig slut i vårat hem..

Publicerad 2013-03-13 12:26:00 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Aha.. då var det bara att förbereda sig på en operation till, men denna gången är det för Andreas, blir troligen till hösten då han behöver operea en tå.. vi är lite otursdrabbade här.. men det kommer gå bra :)
 
Andreas har ett förflutet med sjukdommar men nu för tiden är han frisk som en nötkärna verkligen.. tur är väl det för annars vet jag inte om han hade orkat med mig.. skrattar..
 
Vi komprimissar varandra väldigt bra eftersom jag är så infeltionskänslig och Andreas typ har infektionskänslighet av järn.. blir inprencip aldrig sjuk, hur mycket smittsamma sjukdomar jag än haft så åker han inte på det.. tur det, annars hade jag säkert varit ännu mer sjuk då vi hade smittat varandra! Vi komprimissar varande kanon helt enkelt ;)
 
Jag är lite piggare nu.. men ändå väldigt trött och fryser.. har plockat ner en diskmaskin iaf och satt igång den så lite nytta har jag orkat göra mellan allt vilande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela