Välkommen!

Seeeg dag!

Publicerad 2013-03-28 15:38:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Verkligen seg dag idag.. längtar efter min sötnöt! Kom hem nuuu! Vaknar ju så otroligt tidigt på morgonen nu för tiden så är totalt slut på eftermiddagen.. har inte vaknat när Andreas gått till jobb dom senaste dagarna, men har ändå vaknat senast tjugo över sju iaf.. så det har inte gjort så stor skillnad :/ Är uppe och springer mycket på nätterna också, inte bra..
 
Men nu är klocka snart fyra och jag hoppas verkligen att Andreas hittar någon som kan hjälpa honom att köpa gipsskivorna så vi kan få hem dom och få det limmat.. annars skiter de sig rätt rejält kan man ju säga.. han skrev att han får fixa de själv på nåt sätt annars, men stackarn, hur ska det gå? :O Nu känner man sig verkligen värdelös, hade de inte varit för denna jävla foten så hade jag kunnat hjälpa honom.. men det funkar ju inte precis nu..
 
Har precis hängt in massor med tvätt, nu ser jag en hög till som ligger här som jag glömt, så får väl ta en runda i klädkammaren igen ;) All denna tvätt, vart kommer den ifrån? Det frågar jag mig väääldigt ofta, man kan tro vi har en hel barnfamilj på våra tvättberg ;P
 
Mmm ikväll ska vi göra smörgåstårtan till morgondagen.. ska bli skoj :) Du blir inte läskad nu va Malin? ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela