Välkommen!

Snaaaart..

Publicerad 2013-03-21 19:14:13 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Snaaaart kommer Andreas hem.. om en timme eller så.. då blir det lite mat och mys.. i morgon har han fått ledigt för att han jobbar ikväll.. kanon! Tror en speciell liten Lucas kommer bli glad när Andreas för en gångs skull är hemma <3
 
 
Jag har plockat och dammat och donat här hemma nu så nu är det så fint det går här i röran.. håller på att tvätta också.. tänt alla ljus som går utan att de är farligt för katterna.. Vart en riktigt bra dag idag faktiskt.. men nu börjar jag bli lite trött..
 
Hoppa in i duschen kanske så jag slipper det tidigt imon bitti innan Caroline och barnen kommer, sen ska jag bara mysa ner mig i soffan och invänta min stora kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela