Välkommen!

Uppe med tuppen..

Publicerad 2013-03-06 06:58:00 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Idag kommer det människor hela förmiddagen typ för att hämta saker.. skönt att bli av med lite! Därav så är jag redan uppe och ska börja plocka lite..
 
Vi fick ihop sängen igår.. hahahaha, nu har vi världens högsta säng, men ack så skön.. vi bytte madrasser och vände dom så nu har jag Andreas madrass så det känns som nytt igen eftersom hans är hårdare än min.. han väger ju mindre än mig och därav så blir inte hans madrass lika snabbt mjuk :)
 
Sängen verkligen slukade saker.. hela vår stora byrå har vi tömt och det tog inte ens upp två av lådorna under sängen.. underbart! Så det tänkte jag ta och plocka lite med idag och få iordning.. ska börja skruva ihop vår nya vita byrå också så vi kan få den på plats.. sen är sovrummet snart färdigt, ska bara köpa väggfäste till Tv:n också så vi kan hänga upp den på väggen där inne :)
 
Ska åka och hämta mina skoinlägg vid halv fyra idag också.. spännande, hoppas dom blir sköna att gå i så det underlättar för mig!
 
Andreas ska bowla ikväll.. får se om jag hänger med ner eller om jag stannar hemma och plockar.. vi måste ju handla också så det beror på om Ante vill göra de ensam eller inte också.. vi får se helt enkelt!
 
Känner mig ganksa så pigg just nu :D och Glad.. för nu vet jag att jag har saker jag kan plocka med idag om jag vill och orkar! underbart! Ska börja med att gå och få på mig lite kläder nu och sen bädda vår säng.. väldigt possetivt att bädda den nu då det är i arbetshöjd ;) Skrattar.. sängen går upp till midjan på oss.. men vi kommer ju upp utan pall iaf, de är ju possetivt ;) Skrattar!
 
Ska sätta fart här nu! Vi hörs säkert senare!
 
Kram på er från en glad Therese <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela