Välkommen!

Uppe tidigt idag igen..

Publicerad 2013-03-07 07:19:48 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Vad har hänt med mig? Varför sover jag inte på morronen när jag kan? Hehe.. sitter redan här påklädd och tillfixad i soffan.. vart uppe sen Andreas gick till jobbet, kunde ju sovit en timme till iaf tycker man.. men nej då :P Aja.. får väl ta det lite lugnt idag iaf.. ont som fasen i foten :(
 
Vid typ tjugo i nio kommer det hit en tjej igen och ska hämta en sak jag sålt.. haha, skoj detta.. även om det är struntsaker för 15kr och sånt så blir det ju pengar av det faktiskt och tro mig, dom behövs mer än väl! Fick sålt en hel del igår kväll faktiskt.. en gardinstång, två barbie, ek-byrån, två ritmallar .. inte illa <3
 
Ska se sen om jag har nåt mer vi inte ska använda som jag kan lägga in.. vissa av mina spel till wiii kanske vore nåt, har vissa som jag inte ens öppnat och vet inte riktigt vart jag fått fom ifrån.. haft flera år och fortfarande inte velat testa dom, så kanske lika väl kan sälja dom då? :P
 
Fick upp hela byrån i sovrummet igår,. det blev sååå fint med den vita.. så ljus och fräscht! Me like!
 
Blir träning i eftermiddagen sen.. ska nog passa på att handla lite också, kan bara handla de som rymmer i en ryggsäck för jag kan ju inte bära något :P Men mysigt och kunna gå runt ensam i en affär och titta.. så de ska jag nog göra idag innan träningen tror jag.. vi får se vad jag orkar med.. eller vad foten orkar med rättare sagt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela