Välkommen!

Väntar på att ögonmottagningen ska ringa!

Publicerad 2013-03-26 09:14:58 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Gomorron kära läsare..
 
Sitter här och har precis ringt till ögonmottagningen, så dom ska ringa upp mig runt tio..
 
Värken känns bättre idag och jag ser bättre med ögat, men har fortfarande ont och blundar jag med de andra ögat så ser jag suddigt och det svider.. så lika bra att ringa och berätta att jag har pseudotumör så får dom ta ställning till om det kan bli såhär.. eftersom det är ögonen som kan ta skada om mina synnerver eller något är svullna igen så måste dom ju kolla detta om dom misstänker att det är så.. var dessutom ett tag sen jag var inne på kontroll så tror det är dax snart iaf..
 
Så jag får helt enkelt vänta på deras samtal och se vad dom har att säga.. troligen är det ingen fara men det känns så konstigt eftersom jag inte haft det riktigt såhär illa tidigare, förrutom när jag fick min sjukdom och mina ögon gick kors och tvärs och kunde inte fokusera på något.. så illa är det ju inte nu, som tur är! Men lika bra att rådgöra med någon!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela