Välkommen!

Vilken underbar dag!

Publicerad 2013-03-22 21:39:00 i Vänner har en stor betydelse!

Åååhh vilken underbar dag vi haft idag, till och med värken har varit inom rimliga gränser :)
 
Underbara Caroline, Lucas och Isac kom hit idag på morgonen, alltid lika mysigt.. det blev massa fika (Andreas och min frukost) som betsod av kladdkaka, glass, mango, vindruvor, kex, saft, cola och capuccino ;) Smaskigt värre var det och det tyckte nog vi alla <3
 
Lucas fick förstås paket också eftersom han fyllde år igår, ett 100-dels puzzel och självklart ville han puzzla de direkt och jag lovar det gick FORT.. såå duktig kille med så stort puzzel, så nog dax för större nästa gång :)
 
Massa bus och mys blev det med Isac.. han sken upp som en sol när han såg mig idag, lite blyg däremot.. troligen för han såg Andreas som var hemma.. tihi.. men sen så räckte de med att jag räckte ut armarna så kom han springandes in i min famn varje gång.. gullunge <3 Riktigt mysigt tycker han det är hos gudmor.. han till och med hämtade nusse och nappen och kröp upp i min famn och la sig som en bebis och bara mös, nästan så han låg så och somnade.. riiiiiiktigt mysigt vill jag lova! Min bästa fina gudson <3
 
Sen har Andreas och jag varit ute och shoppat lite och kollat blommor som vi ska åka och köpa i morgon till lägenheten.. kommer bli såå fint.. vi var även nere på stan och käkade lite kina-buffé och där mötte även Eriksson upp oss, så han kunde läska mig med min favorit.. nämligen friterade bananer med glass, liiiiiiite avis var jag allt när jag satt där med min mat :P
 
Nu sitter jag i soffan med fyra killar och ser på fotboll, har precis fått i oss en riktigt smaskig middag! Kan ju erkänna att jag inte sett en minut på fotbollen än så länge.. och nu börjar jag bli gryyyymt trött..
 
Får se om familjen Jonsson/Åkesson kommer i morgon.. jag HOPPAS verkligen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela