Välkommen!

Elendet fortsätter..

Publicerad 2013-05-03 14:33:47 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Haft tandvärk senaste tiden från och till som jag trott att berodde på min visdomständer som håller på att komma fram.. Sen i förgår kväll så hade jag super ont, sen igår var det lugnare på dagen, men framåt eftermiddagen så fick jag super ont igen och inga tabletter hjälpte..

Vi åkte neråt hit mot Skåne och det blev bara värre och värre, så illa att så fort jag nuddade den onda tanden med tungan så ryckte hela jag till för att det gjorde så förbannat ont!!! Sen råkade jag komma emot för mkt med tungan så jag bar skrek rakt ut och tårarna bara sprutade, jävlar tur inte Andreas körde av vägen så som jag skrämde honom.. Och mig själv!!!

Så idag på morgonen ringde jag akut tandläkaren i Malmö och fick akut tid idag vid tolv utanför Lund.. Jag tog beslut och bad om att få gå till tandläkaren, så har jag oooont kan man säga..

En timme tog det hos tandläkaren.. En rot har dött i en tand och ett hål under en fyllning, så dom har borrat upp hela tanden och lagt i något förband så ska den rotfyllas sen.. Min vanliga jävla otur!!

Dom hittade även något skumt på röntgenbilden som troligen är en tand i käken, så ska visa min tandläkare i Kalmar och se om de alltid varit där, annars blir det ett fall för käkkirurgen att ta tag i.. :( jätte lyckat detta.. Eller inte..

Men tandläkaren var iaf riktigt riktigt bra, så stor guldstjärna till henne och sköterskan!

Så nu ligger jag på mamma och pappas soffa rätt så utslagen över hur denna dagen har börjat..

Ikväll kommer brorsan och David hit, hur underbart är inte det!? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela