Välkommen!

konstig natt och dag..

Publicerad 2013-05-28 13:37:50 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Tycker natten och dagen varit konstig, jag är tröttare än vanligt och svettas och fryser.. vilket jag egentligen gjort ett bra tag nu.. men idag rinner näsan massor och jag nyser och har mig.. så tog tempen nu, över 38 så inte så konstigt att jag känner mig slö och hängig..
 
Plockar lite här hemma, men det går sakta.. men det går iaf frammåt och det är ju huvudsaken :) Precis fixat iordning på matbordet, blir sååå fint.. otroligt så nöjda vi är! Köpte lite liljor igår som står och pryder vårt fina bord tillsammans med ett stort ljus och en kandilabra :) Idag kommer dolket och hämtar vårt gamla köksbord och alla stolarna, ska bli himla skönt att bli av med det :)
 
Tror jag ska gå och göra mig lite lunch och sen bädda ner mig en stund till ett avsnitt desperat housewives, se om jag kanske kan få lite sömn så jag är lite piggare sen!
 
Ibland är det verkligen jobbigt att vara förkyld :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela