Välkommen!

Mycket att se fram emot..

Publicerad 2013-05-07 11:48:01 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Känns underbart att ha mycket att se fram emot.. på torsdag åker vi till brossan och David och sover där en natt sen åker vi till Andreas lillebror Martin och Kajsa och stannar där tills på söndag! Andreas och jag ska nämligen på Bruce Springsteen :) Spännande att gå på konsert med kryckor, men det ska nog gå bra, vi har ju sittplatser så det ordnar sig alltid!
 
Sen nästa vecka är det dax att fira Andreas så då kommer det förhoppningsvis en del folk.. så ni som är bjudna och inte svarat på om ni kommer ännu, gör gärna det så fort som möjligt!
 
Sen har vi bowlinglägret att se fram emot också, dock är det ju lite oturligt att jag inte får vara med pga foten, så får endast vara med på teorin och sen sitta snällt och titta på dom andra när dom tränar :/
 
Sen ska vi på Iron Maiden också.. Och Gyllenetider.. då hoppas jag verkligen att min fot är bättre!
 
Och sen resan i Oktober uppe på allt detta och dessförinnan ska jag fylla år också.. vi har en bra tid dramför oss hoppas jag.. många gärn i elden nu när det snart är sommar..
 
Förhoppningsvis ska jag börja jobba snart också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela