Välkommen!

Mys!

Publicerad 2013-05-30 11:39:14 i Kärlek är vackert!

Numera är typ varje måltid här hemma lugn och mysig.. jag tänder ljus varje middag på kvällarna och vi har det sååå mysigt! Kärleken är underbar och jag (av många olika anledningar) känner mig helt nykär igen! Underbar känsla!
 
Andreas betyder allt för mig och ska alltid göra! Finns ingen jag känner mig så trygg med som med honom!
 
Älskar dig min underbara sambo <3 Varje dag med dig är en dag av lycka, visst har vi våra dunster och jag tror du är sur eller arg ofta.. men oftast har jag fel eftersom jag är så känslig! Men vi har aldrig lagt oss utan att vara kära och vi har aldrig varit så sura så vi gått iväg som så många andra gör!
 
Jaa, du gör mig helt enkelt lycklig!
 
 
Såhär ser våra middagar ut numera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela