Välkommen!

Party.. del 3.. en shot i baren och en underbart glad och lite förvånad Andreas <3

Publicerad 2013-05-24 12:10:00 i Partybilderna du inte vill missa!

I fiskedammen fick alla (dom vuxna) varsin shot i baren.. detta tackades inte nej till av dom flesta, förrutom dom som körde och var nyktra förståss.. Alla fick varsin shot, men det jag och alla visste men inte Andreas var att vi inte fick dricka upp shotten utan den skulle vi ha för att skåla för Andreas och sjunga för honom.. detta blev till hans förvåning men han satt så stolt och dirrigerade alla ;)
 
 
Skååål och grattis till Underbara Fina Andreas <3
 
En hel del pingis-spelande blev det också :)
 
 
Välkomst-drink blev det ju självklart också!
 
Koka kaffet, vispa grädden.. hot shot, hot shot, hot shot!! Det blev en heeel del hot shot under kvällen ;) Och jätte kul var det att lära Edson som lär sig svenska att säga just "koka kaffet, vispa grädden, hot shot, hot shot, hot shot".. men han lärde sig det snabbt och det lät så himla kul..
 
Sen kom jag med mitt roliga skämt (som iaf jag och Eriksson skrattade åt).. att eftersom kaffet senare blev kallt så blev det ju en kall-sup istället hahaha.. ingen verkade dock hänga med på detta förrutom jag och Eriksson med vår låga humor :P
 

Kääärlek!
 
Skååål på er!!
 
Mitt underbara underbara födelsedagsbarn, min älskling, du betyder allt för mig! Älskar dig sååååå mycket!!
 
Jonas filosoferade i soffan.. men sedan råkade han visst även somna där.. likaså Amaro :)
 
Turkisk peppar blev det en heeel del under kvällen och natten kan jag lova er.. gott gott, men den man gör själv är mycket godare om jag ska vara ärlig.. och det har jag hört att man alltid ska vara ;)
 
Det ända som kunde gjort denna kvällen bättre hade varit om min fot hade varit i balans.. men som tur var så kan jag ju nu gå den mesta av tiden inomhus utan kryckorna, värre är det ute.. men det går frammåt och jag kämpar på :)
 
Tack alla som kom och förgyllde denna kvällen med oss, den bästa på väääldigt länge!! Alla gick här ifrån med ett leende och det betyder väldigt mycket för oss eftersom vi lagt ut såå mycket tid och planering på denna fest!
 
Riktigt lyckat, så tack ännu en gång!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela