Välkommen!

Vänskap!

Publicerad 2013-05-22 10:00:00 i Vänner har en stor betydelse!

Vänskap är verkligen något fint, ännu finare är det när man verkligen ställer upp och kan prata om mycket! Ha kul tillsammans!
 
Både jag och Andreas älskar denna pojk, helt fantastisk vän! Att även jag kommit så nära Andreas vän är obeskrivligt, sen att han är rolig att käfta med gör ju inte saken sämre.. haha..
 
Han förstår mina skämt (ibland iaf) och tycker jag är dryg, men det är omsesidigt, han är också rätt dryg när han sätter igång :P
 
Iband sitter Andreas bara och glor på oss som att vi är galna, men egentligen vet jag att Andreas sitter där och skrattar inombord åt oss, för ibland kan det nog vara rätt så kul att lyssna och kolla på oss.. dryga människor är vi!
 
Att även se hur dessa killar, Andreas och Eriksson har så stark vännskap och alltid finns där för varandra är väldigt vacker att se! Man blir så glad! Allt är så naturligt!
 
Med denna människa kan jag vara mig själv till 100% ..
 
Såhär kul är det att baka pizza en Lördag.. mycket skratt.. men det är sammarbetet som avgör.. haha, jag har lite att lära denna pojken :P
 
 
Skämt och sido, vi vet (tror jag?) vart vi har varandra och även om jag ställer dumma frågor och drar mina egna slutsatser (som ofta visas vara rätt till slut) så förstår du nog Eriksson när jag är allvarlig och inte.. och du gör det med ett skratt! Andreas kan dock bli lite generad av mina frågor, även om det ofta är han som vill veta och frågar mig.. då måste jag ju ta reda på det, på mitt egna lilla sätt!
 
Andreas och jag tycker du är underbar! Det var väl det jag egentligen ville säga!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela