Välkommen!

Aj aj

Publicerad 2013-11-14 17:57:18 i Att leva med sjukdom / Sjukhusvistelser!

Vilken kämpigt dag.. Mest halvsovit mellan morfinet har värkat..

Varit på röntgen också, men vad jag hört bara av en sköterska nu efteråt så kunde dom inget hitta, inte ens stenen så den har jag nog äntligen lyckats kissa ut verkar det som..

Men va är de som gör så förbannat ont?! Det kan man ju undra..

Min infart i handen flyttade sig också så den kunde inte användas längre så dom fick sticka om mig.. Lika svårt igen så fem stick och mycket blod innan dom till slut lyckades att sätta en ny infart :/ det är ju tur att jag inte är nålrädd längre.. 

Ser ut som en riktig nåldyna nu.. Bara i armar och händer har dom sen igår kväll stuckit mig minst 13 gånger och sen alla stick i magen och benen med all smärtlindring hela tiden.. Sjukt..

Snart börjar det lite på tv iaf.. Och Andreas kommer snart och besöker mig igen efter att ha haft en välförtjänt pause med lite bowlande, mat och hämtat hit bilen.. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela