Välkommen!

Älskade Meja!

Publicerad 2013-11-21 16:29:00 i Mina gudbarn som har stor betydelse för mig!

Älskade Meja sist vi träffades..
 
Är lite sen med att lägga in bilderna eftersom ork verkligen inte har funnits, för när jag tog dessa var dagen innan jag blev sjuk med njurstenen och först idag har jag lagt in bilderna..
 
Lilla söta Meja, tänk att om en vecka och tre dagar så är det dagen som jag väntat på i måååånga månader nu, nämligen att officiellt bli din gudmor <3 Jag är så otroligt stolt för det och du ska veta att jag älskar dig, från första stunden jag såg dig på kort så har du funnits i mitt hjärta <3
 
Det var lika svårt att sotera ut bilder på dig som på din syster, för du är ju så otroligt sockersöt!!
 

Kommentarer

Postat av: Sylvana

Publicerad 2013-11-21 17:38:19

Ja lika fina bilder här..lilla Meja har en fin blick på bild 1 och ett sött litet leende på 2 och 3.Skall bli så kul att få träffa dom snart,och få känna lite på lilla Meja och busa med Lowa.
Kram till dig.

Svar: Tack! Vad kul att du kommenterar lite, dåligt med kommentarer från folk på sista tiden i bloggen tycker jag ;) Bra att du är på hugget och skriver till mig iaf Sylvana ;) Ja hon är jätte söt lilla Meja, otroligt stolt som ska få stå och bli hennes gudmor nästa helg..
Förstår att du tycker det ska bli kul att träffa dom.. du har otroligt fina barnbarn!
Kramar
TucciT

Postat av: Elin

Publicerad 2013-11-21 18:37:25

Mammas älskade lilla tjockis. <3

Svar: Tihi..sötast är hon <3
TucciT

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela