Välkommen!

Det är ju tur att Play-kanalerna finns..

Publicerad 2013-11-18 13:48:59 i Allt om allt, vardagen helt enkelt!

Ny säsong av unga mödrar har juh börjat.. hur kan jag ha missat det?! hehe det är ju tur att play-kanalerna finns :) Så idag rullar unga mödrar på datorn för fullt.. är väl därför jag får så mycket gjort.. som ni vet är jag ju lite konstig och får absolut som mest gjort om jag har någon serie eller program att titta på.. Men just nu är det lite bra på Tvn som jag tänkte titta på, så då blir det vila och lägga mig ner i soffan och titta..
 
Lunchen ska in i ugnen också, lite klyftpotatis.. så det blir potatis, tsatziki och fläskfilé.. det ska sitta fint i magen nu :)
 
Jag hoppas på en såhär bra dag hela dagen idag, så det inte klyddar till sig frammåt kvällen igen.. håll tummarna med mig.. tack <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela